این کارگاه به نوجوانان میآموزد که چگونه بازار را تحلیل کرده و تصمیمات تجاری هوشمندانهتری بگیرند. از شناسایی رقبا تا تجزیه و تحلیل دادههای بازار، نوجوانان در این دوره ابزارهایی برای بهبود تصمیمگیریهای خود در آینده خواهند آموخت. والدین با این دوره میتوانند به فرزندشان کمک کنند تا مهارتهای تحلیل بازار را یاد بگیرد و در کسبوکارهای خود یا پروژههای شخصی استفاده کند.
سرفصلها:
- مفاهیم و
اصول تحقیق بازار
- شناسایی
رقبا و تحلیل SWOT
- جمعآوری
دادههای اولیه و ثانویه
- استفاده
از نتایج تحقیقات برای تصمیمگیری
- تجزیه و
تحلیل دادهها و شناسایی روندهای بازار