برندینگ نه تنها به کسبوکارها مربوط میشود، بلکه نوجوانان هم میتوانند برند شخصی خود را بسازند. در این کارگاه، نوجوانان میآموزند که چگونه هویت خود را به یک برند تبدیل کنند و چه اقداماتی برای شناخته شدن و تاثیرگذاری در دنیای دیجیتال باید انجام دهند. والدین میتوانند از این دوره بهرهبرداری کنند تا فرزندشان از سنین پایین با مفاهیم برندینگ آشنا شود و مهارتهای شخصیسازی را فرا بگیرد.
سرفصلها:
- تعریف
برند و اهمیت آن
- ساخت هویت
برند شخصی
- طراحی
لوگو، نام برند و پیامها
- استراتژیهای
برندینگ در دنیای دیجیتال
- نگهداری و
رشد برند در فضای آنلاین